ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ-ΧΡΕΩΣΕΙΣ

Στην CANVART.gr κάνουμε αποστολές ΜΟΝΟ σε Ελλάδα.H εταιρεία που συνεργαζόμαστε για τις αποστολές είναι η ACS



Τα δέματα παραδίδονται από το αντίστοιχο κατάστημα της περιοχής σας στο χώρο σας.
Την ημέρα αποστολής της παραγγελίας σας, θα λάβετε ενημερωτικό e-mail και έναν κωδικό.
Πληκτρολογήστε εδώ https://www.acscourier.net/el/home σας και θα έχετε μια πλήρη εικόνα της παραγγελίας σας.



Οι αποστολές με πολλά προϊόντα ή μεγάλων διαστάσεων ενδέχεται να αποσταλούν με μεταφορική και όχι με courier εφόσον ενημερωθείτε πριν την παράδοση, για να έχουμε χαμηλότερο κοστολόγιο των μεταφορικών προς δικό σας όφελος.



ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΧΟΝΔΡΙΚΗ-ΕΜΠΟΡΟΙ-ΣΥΛΛΟΓΟΙ-ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ-Κ.Α.
Σε περίπτωση που κάνετε οποιαδήποτε παραγγελία χονδρικής και υπάρχει ποσότητα προϊόντων το κόστος μεταφορικών θα είναι μηδενικό(δυσπρόσιτες περιοχές κατόπιν συνεννόησης). Μην λαμβάνετε υπ' όψιν σας το ποσό που θα σας βγάλει στα μεταφορικά όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Η επιβάρυνση των μεταφορικών θα είναι εξ ολοκλήρου δική μας.
Η αποστολή των προϊόντων γίνετε τις καθημερινές ημέρες πλην το Σάββατο,Κυριακή και αργίες.



Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίες σας αν χρειαστεί θα ενημερωθείτε για τυχόν διαφορά στο ποσό των μεταφορικών.
Ο χρόνος παράδοσης είναι 5-8 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που καταχωρήσατε την παραγγελία.
Εάν χρειαστεί να προκαταβάλλεται κάποιο ποσό η ημερομηνία παράδοσης θα ισχύει από την ημέρα κατάθεσης που κάνατε.
Αν υπάρξουν καθυστερήσεις (π.χ. αργίες, απεργίες, δυσπρόσιτες περιοχές κτλ..) που δεν εξαρτώνται από εμάς,
ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί.




ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΓΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
*Αν η περιοχή σας είναι δυσπρόσιτη ενδέχεται να παραλάβετε από το κοντινότερο σημείο καταστήματος ACS για να μην έχετε επιπλέον χρέωση.



Το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά την άφιξη.Αγοράσατε ένα προϊόν που έχει υποστεί ζημιά κατά την άφιξή του ή είναι ελαττωματικό για οποιονδήποτε άλλο λόγο;
Αν δείτε πως η συσκευασία έχει υποστεί κακοποίηση παρακαλούμε μην παραλάβετε το δέμα και μην δεχθείτε την αποστολή. Αν πάλι παραλάβετε και στη συνέχεια δείτε πως το προϊόν έχει υποστεί κακοποίηση
στείλτε με e-mail στην υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@canvart.gr και υποβάλετε φωτογραφίες του προϊόντος / συσκευασίας ή καλέστε μας άμεσα στο 2310 500 093.



Στόχος μας είναι η 100% ικανοποίηση σας, οπότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την παραλαβή σας